ruslandRA.reismee.nl

aankomst in Moskou.

lieve allemaal

Even een berichtje na een bewogen dag.

Na een prima vlucht, aankomst in Moskou.Onze gids Dimitri stond met smart op ons en nog 5 andere mensen te wachten. Toen ik naar de w.c was had Ren al kennisgemaakt met drie andere mensen die via Tiaratours op reis waren en er bleek een koffer van een mevrouw kwijt te zijn. In de aankomsthal werd het dus wachten omdat er van alles ingevuld moest worden.We hebben gezellig gekletst met Margret en Theo uit Rotterdam en na ongeveer drie kwartier konden we eindelijk vertrekken naar ons hotel.Door de vertraging kwamen we in de spits.Vanuit de auto grote contrasten te zien tussen arm en rijk (roestige auto's en dikke dure terreinauto's, armoedig vervallen flats en dure villa's).

Uiteindelijk komen we aan bij ons hotel.Het lijkt op een militaire kazerne (groot gebouwencomplex).Samen met vier reisgenoten hebben we gezellig gegeten. (salade met geraste kaas, patat en een burger. Nel die alleen reist heeft vertelt over 4 jaar werken in Zambia.

De anderen gaan morgen ook net als wij met de gids een dagje Moskou bekijken. Zij gaan daarna verder met de Transiberien expres naar Beijng.En Nel gaat ook nog China bekijken.

Tot zover even uit Moskou waar het benauwd warm is maar morgen blijkt af te koelen .

liefs Ren en Ank

ruben en daisy

Leuk om jullie berichtje te lezen!
Zo snel hadden wij het niet verwacht dus we waren verrast!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en al gezellige mensen zijn tegen gekomen. Het klinkt allemaal heel leuk! De contrasten zullen wel heel groot zijn inderdaad echt iets voor zo'n grote stad.

Veel plezier morgen in Moskou.
Wij hadden vandaag ook een leuk dagje gehad:
Ruben gezellig geshopt met wouter, heel nieuw kostuum gekocht. En daarna met z'n tweetjes gekookt (al vond wouter dat de aardappels niet snel genoeg klaar waren).
Ik lekker in de zon geholpen bij de snoepkraam, en vanavond komen Debbie en haar broer een film met ons kijken.

Dikke kus,
Ruben en Dais